Isnin, 7 Jun 2010

PERJALANAN INTERVIEW KU 07/06/2010...


Kali nie interview yg kedua ku.. pelik result interview pertama pun lum kuar ag dah panggil interview yg kedua.. tp xpe.. interview kedua aku nie nmpk keyakinan aku kali nie berbanding yg pertama... ku bgn awal pg lagi maklum umah dgn tmpt interview agak jauh... jam 6.22 pg enset ku berbunyi masuk msg dr Hanisah Anis yg memberi semangat n ucapkan gud luck kpd ku... otw ke tmpt interview dlm kereta terdengar lagu GEMURUH lak.. lagi bertambah semangat aku... sampai di akademi kastam jam 7.40 pg... aku duk relax je... huhu... tunggu punya tunggu jam dekat kul 9 pg... kata kul 8 pg mula tp x dtg2 ag yg nk interview nyer tu... isyh2... angin aku... kul 9.15 baru lah muncul... aku org first... masuk bilik kul 9.30 kuar jam 10 pg... setgh jam tu... byk tul dy tanyer aku... nasib aku dah sedia... pe2 pun aku puas hati lah interview kali nie coz aku lebih yakin.... INSYAALLAH... lau de rezeki dpt lah tu t....

0 ulasan:

Catat Ulasan